Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

tisdag, januari 03, 2006

Träning träning

Idag har jag kört årets första träningspass och det var hur skönt som helst. Fick flashback till USA, där sprang jag som bara den på löparband. Gym, gym here I come. Fattar inte varför jag inte slutade på skolans gym lite tidigare och satsade på ett riktigt ställe. Simhallen är perfekt, finns både pass, gym, simbassäng, spinning.. Se om man kan bli ngt fit 2006? Det är i alla fall min förhoppning. Efter all julmat och godis är det dax för lite förbränning!

Annars är läget ganska soft. Fortfarande lite helg tycker jag. Ska se till o göra klart min uppsats nu i dagarna och skriva jobbansökningar. Hoppet om ikanobanken finns fortfarande där, de lär dock inte höra av sig förrän trettonhelgen är förbi kan jag tänka mig. I am waiting...