Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

tisdag, april 11, 2006

Vår

Idag skiner solen och jag mår BRA! Synd bara att man stiger upp kl. halv sex på morgnarna, då är det inte direkt jättevarmt. I morse visade termometern - 3 grader. Solen sken dock och nu är det snart lunch. Gissa om jag ska ut och njuta?

Vårtecken just nu!
  • Jag har börjat använda min nya cykel! Jag älskar den, toppenbra. Röd och fin monark- cykel. Korg och allt!
  • Nyinköpta vårskor!
  • Börjat snacka vårtecken med kollegorna.
  • Snödroppar i mamma och pappas trädgård.
  • Längtan till grillen..

Hm ja det var en del :)