Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

fredag, januari 06, 2006

HATAR FÖRKYLNINGAR

Måste bara säga att jag hatar allt vad förkylningar heter. Snorig nästa, rispig hals, rinnande ögon, värk i kroppen o ungefär no sleeping at all. Var klarvaken från 2 till 6 i natt. Så himla irriterande när man bara vill få vara ifred o inte en snorande näsa o nysningar som hälsar på. Nej, usch!

Och idag dessutom är det ju århundradets fest. Mina gamla kära klasskamrater kommer till Växjö från både Malmö, Karlskrona, Jönköping, Öland osv! Detta kan man ju inte missa, skam den som ger sig. En rejäl omgång med alvedon o vila idag sen ska det nog gå vägen.

En andra intervju på ikanobanken på torsdag. Då ska jag allt ge järnet!

KRAM KRAM

2 Comments:

Blogger Petter said...

Hej Malin
Hoppas allt är bra! Lycka till med anställningsintervjun / Petter

19:34  
Blogger Malin Ericsson said...

Hej svejs Petter!

Vad kul och höra ifrån dig. Börjar allt bli lite nervös nu. Vill så gärna ha detta jobb. Dödstrött på att plugga!

13:02  

Skicka en kommentar

<< Home