Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

tisdag, april 25, 2006

Förändrad tillvaro, borta är det underbara studentlivet...

Åter igen påminns jag av mitt nya liv. Somnar 21.00 i soffan. Helt slut. Välkommen till en ny verklighet. Kan inte ens hålla mig vaken till ett av favoritprogrammen på TV.

Imorgon ny dag. Upp 05.30. Frukost, cykel till stationen, på tåget, in på jobbet i Älmhult, jobba på jobba på, tillbaka till stationen på väg till Växjö, cykel hem, ut och träna, käka, gå och lägga sig. Upp igen och samma visa dag efter dag.

= Mitt inrutade liv :)