Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

fredag, februari 09, 2007

Dax för nya inlägg

Sådär nu har jag haft paus på ca ett halvår, nu är det verkligen dags att börja ta det här med bloggandet på allvar. Har precis fått nya arbetsuppgifter på banken vilket innebär att jag ska representera banken som kundombud, känn på det ni! Med hjälp av en företagsblogg ska vi kunna hålla oss uppdaterade om kundernas önskemål och även informera dem om nya produkter och anslag. Vad sägs om det? Spännande...

Vi kommer att ha ett par stående kategorier där vi var och en kommer att skriva om olika områden. I och med att jag kommer jobba med kommunikation på Kundservicesidan har jag fått kategorin: Kundombud. Andra kategorier som är intressanta är VD:n har ordet, Public relations, Räntor osv. Riktigt klart är det inte ännu men nu testas det för fullt.

Efter en vecka som kommunikationskoordinator känner jag mig måttligt förvirrad. Vad gör man? Hur gör man? När gör man vad? Hur delar man upp de olika områdena? Aaaaaaa hjälp... Tänk att få bestämma över sin tid helt själv, än så länge känns det både upp och ner. Tips någon?

Nehe nu är arbetsveckan över, klockan är 17.00. Dax att fira av mig med min gamla avdelning. Det blir litta mat och litta vin. Sen gäller det att hämta sig inför en ny utmanande arbetsvacka. Dessutom måste jag fortsätta blogga som bara den, känner att det måste bli dags att skriva skriva skriva.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Spännande Malin! Låter verkligen som du går in i spännande arbetsuppgifter.
Trevlig helg! / Håkan

17:17  

Skicka en kommentar

<< Home