Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

onsdag, januari 11, 2006

Nervös

Imorgon smäller det. Klockan 11.00 är det dax för mig igen att stiga in på ikanobankens kontor.

Personalidén:

"Att ge enkla och ärliga människor möjlighet att utvecklas, både som individer och i sina yrkesroller. Därmed kan vi tillsammans och med stort engagemang skapa bättre vardag - både för våra kunder och oss själva".

Jag vill så gärna jobba där, en ung och fräsch organisation som vågar satsa annorlunda. Jag kan rada upp hur många visioner som helst som bara låter så rätt. Okej vi tar en till:

"Vi söker våra medarbetare bland de många människorna. Vi väljer dem som förstår våra kunders villkor och som känner för vår affärsidé och våra värderingar".

Bara till att göra sitt bästa imorgon då. Spänningen stiger!

2 Comments:

Blogger Stina said...

Helt övertygad om att det kommer att gå jättebra för dig. Lovar hålla tummarna! =) Kram

07:55  
Blogger Malin Ericsson said...

Tack för din omtanke Stina. Det värmer! :)

09:49  

Skicka en kommentar

<< Home