Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

fredag, augusti 29, 2008

Helg, underbara helg...

Fredag, blir hämtad på jobbet och åker upp sista helgen till Växjö. Känns märkligt, kan inte förstå att livet i studentstaden är slut. Har ju faktiskt tillbringat hela 6 år här. Hela mitt vuxna liv!! Men samtidigt spännande, vad väntar härnäst? Framtiden ligger oupptäckt framför mig och det kan ju faktiskt bara innebära goda ting.

Det bästa är att vi har ett fast datum när vi ska flytta. Ser en utväg när särbolivet ska ta slut och när man slipper leva bland flyttkartonger. Kommer sakna denna underbara lägenhet, fick i alla fall ett år här. Kommer mest sakna alla goa grannar och prata inte om hyresvärden. Lite galet att man nästan fällde en tår när man sa upp lägenheten. Ja ja ligger ju bara 13 mil från Krstd så det är ju inte omöjligt att man återvänder.. Blir ju faktiskt redan den 27:e september. Tack Henrietta för inbjudan!!

"När hon tar min hand, då hör jag fåglar sjunga o marken börjar att gunga, jag antar att det låter märkligt, men verkligt.. " Glenmark, Ericsson, Strömstedt.... underskattad skiva... :) fredag, jipiii fredag.. Och fredag innebär god mat, vilket jag ska hjälpa figge med nu. Myspys härnäst.. kram kram kära blogg, tänk att jag hittade dig igen.