Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

fredag, januari 13, 2006

Hur gick det?

Igår var en riktigt bra dag. Jag hade energi till allt möjligt och fick gjort både det ena och det andra. Först och främst intervjun då... Precis som den första intervjun kändes det avslappnat och lugnt. Jag försökte svara så gott jag kunde och log lite extra! Frågorna var många även denna gången.

Ungefär. Hur tycker du en bra medarbetare ska agera? Vad är en bra chef? Hur ser ditt drömliv ut? Är du tävlingsinriktad? Hur är det med de mål du sätter upp för dig själv - fullföljder du dessa? Är du medveten vad du gett dig in på? osv. Ja, de öste frågor över mig och om jag inte får jobbet så har jag i alla fall lärt mig hur en intervju fungerar. Av 130 sökande så kom 25 till en första intervju och 10 till andra. Jag tror det är 3 som ska få jobbet, och nästa vecka kommer domen. Snacka om att jag kommer gå på nålar och vaka över telefonen!!

Lämnade även in min uppsats igår och körde ett hårt träningspass! Var kom den energin ifrån? Fråga inte mig.. Men jag hoppas på att mitt aktiva liv fortsätter för idag måste det bara städas här. Ser ut som ... mmm kriget.