Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

onsdag, januari 18, 2006

Apropå semlor...

Nu har jag hunnit äta en till... Denna gången var det hemma i Kristianstad på världens bästa fik Duvanders. Semlan får 9/10. Perfekt smak och riktigt krämig bulle. Tyvärr kommer den inte upp i 10 poäng då den inte var tillräckligt stor. Ja, den var allt lite liten faktiskt. Jag vill ju ha mycket av det goda! Nästa gång får jag ta och testa cafeét på öster, se om den är något och ha Petter?!

Det får allt vänta lite. Jag kan ju inte kränga allt för många semlor redan i januari månad. Fettistiden är ju faktiskt under februari.


1 Comments:

Blogger Petter said...

Nja, semlorna är riktigt bra, men något café är det tyvärr inte. Utan snarare ett bageri av gammalt hederligt snitt. Man får helt enkelt ta semalan (alt. semlorna) i en påse och traska hem och fika. Själv har jag inte ätit någon semla på hela dagen, vilket troligtvis resulterar i att jag måste käk två imorgon. / Petter

22:06  

Skicka en kommentar

<< Home