Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

tisdag, januari 31, 2006

Malin = glad och nervös

Imorgon smäller det. Då är det första dagen på nya livet. Spännande som bara den. Livet kommer säkerligen att förändras ganska drastiskt. Från en nu något omotiverad student till en förhoppningsvis inspirerad och ambitiös medarbetare på ikanobanken!

Jaha, vad gör man av den sista ledigheten? Jodå här tvättas och fixas i lägenheten. Idag bjuder Malin på ärtsoppa och pannkakor. Har nästan känt mig som en riktig hemmafru den senaste tiden, ärligt talat så ska det bli oerhört skönt o slippa detta. Visst är det mysigt o gå här o pula men njaa tror jag kan det nu. Vill ut och fajtas i det riktiga livet...

Fortsättning följer