Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

onsdag, januari 25, 2006

Nu var det det där med semlor igen...

Igår åt jag en HÖJDAR-semla verkligen. En klockren 10:a av 10 möjliga. Först och främst var fettisbullen grymt god. Grädden och mandelmassan var ihopblandat och det smakade därmed inte bara grädde som vissa kan göra. Den var riktigt söt och fin! Dessutom njöt jag av semlan tillsammans med två underbara kamrater. För att den perfekta fikan ska bli just perfekt krävs alltså inte bara goda kakor eller semlor utan självklart också härliga vänner.

En gång gottegris, alltid en gottegris! Det jag kommer sakna när jag börjar jobba är nog de där spontana kaffetillfällena som vi får här inne i stan. Men men jag antar att det lär bli en del fikaraster på jobbet med, säkerligen ännu värre! Tur man har tillgång till gym, massage och bubbelpool på arbetsplatsen... :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahahahahahahaha du är för go vännen!! Kan inte sluta skratta åt ditt beroende av semlor medan en annan spyr över dom ;)

Idag blir det nog en tur till IKEA, kul kul.

Kramar!

09:53  
Anonymous Anonym said...

Ja, visst var den god! Det var en fika som jag behövde på många sätt och vis.
:)

13:18  

Skicka en kommentar

<< Home