Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

måndag, januari 23, 2006

Bästa på TV för tillfället...

  1. Absolut! Prison Break på tv 3
  2. Let´s dance
  3. Grey´s Anatomy

+ många fler! Jag börjar som sagt inte jobba för den 1 februari och tills dess blir det en del Tv-tittande och självklart en hel del mysiga vinterpromenader. Det är ju oslagbart vackert ute..

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nja kan inte riktigt hålla med, min lista ser ut såhär:
1. Prison Break!!
2. Lost!!
3. OC som börjar nu snart!! (äntligen inte samma avsnitt som i USA)

Kram på di!

11:21  
Blogger Malin Ericsson said...

He he!! Yes OC :) Det hade jag ju nästan glömt bort. Det får hamna på plast nummer 3 då Greys´s Anatomy slutat för säsongen..

Höres gumman!

11:46  
Anonymous Anonym said...

Hej igen, kom på två till! Top Model på nummer 4 och Desperate Housewives på 5:e plats... =)

Kram kram

17:10  
Blogger Malin Ericsson said...

Du är för go tjejen. Du o jag och TV brukar gå ganska bra ihop! Saknar de kvällarna grymt mycket...

19:24  

Skicka en kommentar

<< Home