Hundreds of thoughts

Vem är egentligen den där Malin? Ja, inte vet jag. Tänkte att jag kunde börja ta reda på det genom mitt egna lilla krypin här. Förhoppningsvis kommer många tankar att ventileras och jag kommer kanske snart underfund med vad hon den där Ericsson har för sig.

tisdag, september 02, 2008

Peter Stormare

Sitter i soffan och passar på att mysa lite extra denna tisdagkväll. Lever som särbo en vecka till och jag måste erkänna att det faktiskt är ganska skönt att få ro om sig själv ibland. Gör precis som jag vill och kan titta på vilket program jag vill. Ingen fotboll här inte..


Ikväll blev det Videokväll med Luuk och han hade besök av Peter Stormare. Vilken kille det är... Trots att han är megakändis känns han som vilken grabb som helst. Han bråttas med precis samma problem som en annan. Han sa något viktigt som jag ska ta med mig.. Påpekade nämligen hur viktigt det är att leva sitt eget liv även om man lever i ett parförhållande. Alla är vi unika individer och alla har vi våra hemlisar. Bara för att man lever med någon annan innebär det inte att man ska veta precis ALLT om varandra. Utan man kan se det såhär:


De oranga delarna är det liv man delar och de vita bitarna är din egna, privata sfär. Det ska jag tänka på nästa gång jag bokar tjejträff. Njut av det gemensamma livet men glöm inte bort att underhålla din egna privata sfär. Då blir din ring fulländad!!
Tack Luuk för ett trevligt program och tack Peter Stormare för ett intressant resonemang!